середа, 16 листопада 2016 р.

Читання. 2 клас




Читання. 2 клас
Вчитель: Яковенко О.В.

Тема. Підсумковий урок за темою «Казки українських письменників»
Мета. Систематизувати знання дітей з розділу «Казки українських письменників». Розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення. Виховувати бажання поповнювати свої знання, вивчати творчість українських   письменників. Прищеплювати любов до художньої літератури.

І. Організація класу
    -Встаньте, діти, ви рівненько,
    Посміхніться ви до мене,
    Поверніться до гостей,
    Привітайтесь: «Добрий день!»

ІІ. Оголошення мети уроку та плану дій        
    - Сьогодні у нас незвичайний урок.
У казку сьогодні ми зробимо крок.
Із казкою ми вже стрічались не раз,
І знову вона завітає у клас.
В казках є завжди перешкоди, та знаю:
Для творчих дітей їх ніколи немає.

- Сьогодні ми з вами вирушаємо у подорож до країни Казок українських письменників (таблиця на дошці).
        Казка – це чарівна країна, де добро завжди перемагає зло.
Казок країна чарівна, -
у гості на вас чекає вона,
Отож часу на гайте,
У подорож рушайте!

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
       -  Шлях до чарівної країни довгий. Аби не заблукати і не збитися з дороги, треба триматися  за провідну ниточку.
        - Щоб вона не обірвалася, відповідайте  лише правильно.
  
ІУ. «Мозковий штурм» (гра «Хто? Хто»)
     - У нас 1 хвилина і вона починається просто зараз.
1) Хто спіймав облизня? (Лисичка)
2) Хто стояв за парканом з гострим ножем? (Вовк)
3) Хто влетів у сметану? (Мушка)
4) Хто віддав Лебедеві свої черевички? (дівчинка Наталочка)
5) Хто скував для Лиски новий голосок? (Коваль)
6) Хто грає в дудку-джоломію? (Бузиновий цар)
7) Хто неодмінно вступить до лісової школи? (Зайчатко)

-         Молодці! Ви міцно тримаєте ниточку в руках…
А тепер завдання для кмітливих.

У. Гра «Мімікрічі»
-Якому з персонажів прочитаних нами казок можна подарувати ось такий смайлик?




Чому?
(діти коротко характеризують героїв)

УІ. Робота в парах
         - Що ж, ви добре пам`ятаєте вчинки казкових героїв, успішно подолали перешкоди, що виникли на шляху.
       -  Отож, розпочнемо новий вид роботи. Пропоную попрацювати в парах.
         (Завдання на картках). (Таблиця 1)
      Пари працюють (сигнал про закінчення роботи; самоперевірка – дошка)

УІІ. Групова робота
       - Дітки, наша чарівна провідна ниточка натрапила на серйозну перешкоду, подолати яку ми зможемо лише разом.
        Попрацюємо в групах. (Таблиця 2)
        (Діти впізнають героя за висловлюваннями).
Перевірка: представники груп біля дошки з робочими аркушами, до яких приклеєно кольорові смужки з іменами героїв.
Дошка – ілюстрації (для одночасної швидкої перевірки)

ІХ. Самостійна робота
-         Молодці! Ви чудово долаєте перешкоди. Ось уже й Країну казок видно.
Залишилося останнє завдання. Давайте згадаємо імена письменників, казки яких ми прочитали.
-  Візьміть до рук картку  (читаємо імена та прізвища письменників. Таблиця 3).
-  Відшукайте назву казки, автором якої є той чи інший письменник, з`єднайте ці слова лінією.
   -А тепер перевірте ваші роботи , користуючись таблицею на дошці.
Х. Саморефлексія
 - Ось і ниточка закінчилася… Наша подорож добігає кінця. Зараз кожен з вас подумає над такими питаннями:
«Що після роботи з казками українських письменників я знаю, умію, ціную?»
(картки на дошці: Я знаю…
                               Я вмію…
                               Я ціную…)
- Я знаю, чим літературні казки відрізняються від народних.
- Я знаю героїв казок, прочитаних на уроках.
- Я вмію виразно і правильно читати.
- Я вмію відповідати на запитання до прочитаних текстів.
- Я вмію визначати головну думку твору.
- Я вмію давати характеристики персонажам.
- Я ціную нові знання.
- Я ціную власну думку та думку товаришів.

-         Чи може кожен з вас сказати: «Казки принесли мені користь?                                   (Діти сигналізують +, - )
-         Як же насправді потрапити до Країни казок?
-         Читати!
Під шелест сторінок ви перенесетесь у казковий світ. Вивчайте казки! Нехай вони йдуть по світу і завжди живуть серед нас.
(кожен учень отримує подарунок на згадку про цей урок – листівочку із зображенням Оле Лукойє,гості знайомляться з  виставкою учнівських робіт«Моя казочка»)

Немає коментарів:

Дописати коментар